Sweetness.

Lugn lördag. Det är skönt, man behöver komma ifrån stressen. Ska hem till mamma om en timme och lägga på mig lite. Det är så skönt att komma hem till mamma. Man får mat, trevligt sällskap och alla tv-kanaler man kan drömma om.
   Jag och mamma var på Max idag och åt pommes. Jag började bråka med en påfrestande herre som trängde sig i kön. Eller bråka, jag informerade honom om att det faktiskt var min lilla tur och att jag inte tänkte finna mig i att han trängt sig. Det gillades inte. Under hela min beställning stod han med sina manliga kollegor och snackade skit om mig. Så mogna och hövliga är män i kostym.
   Idag trillade jag över ett av mina favoritband som av någon underlig anledning totalt fallit in i glömskans täta dimmor. Fischerspooner är bra, det är glatt, fartfyllt. Precis som jag. Dessvärre har jag en litet hum om varför jag lät förtränga dem; minnen.



Nu ska jag göra mig redo att bege mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0