Wrapped in lust and lunacy.

Jag är full och klockan är inte ens 4. Vilken skandal. Jag ska till mamma för hon har fyllt jämnt. Det känns så mycket som ett måste att jag helt har tappat intresset.
  Placebo, placebo, placebo. Skillanden mellan Jag 2007 och Jag 2009 är att jag får lov att köpa alkohol och bor i egen lägenhet. Därför kan jag sitta och dricka mitt på dagen och vara naken och sjunga hur högt jag vill.
  Ibland kan det vara skönt att ha en stund för sig själv, idag är det inte det. Jag har försökt ägna mig åt de aktiviteter jag brukar sysselsätta mig med i sådan stunder, som att måla, men ingenting blir bra eller känns tillfredställande. Jag ska nu försöka mig på att slappna av och kolla på family guy, det brukar funka. Jag har helt enkelt ingenting av vikt att säga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0