The usual suspects.

Medicin medicin, vitamin. Efter tre dagars plåga begav jag mig till snälla farbror doktorn som bekräftade mina farhågor, magkatarr. Lugnet har redan spridit sig och lättat upp var enda spänning i min ynkliga kropp.
  Älskligen har inte kommit hem från arbetet ännu och klockan är halv tio. Stackars sate, stackars mig. Snart släcks förhoppningsvis min saknad.
  Internet och TV är nu ordnat. Jag kommer nu att helt sluta gå utanför lägenheten, eller har väll rättare sagt i viss mån redan gjort det. Första steget mot viktökning är taget. 
  Lördagen den 9 maj var en bra lördag. Den bästa skulle man kunna med kunna säga! Vegomässa och Malmö, med andra ord; mat, öl och gott sällskap.
   Ska skriva mer. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0