The flying club cup.

Gårdagens bästa konversation:
Jenny: Det är verkligen djävulen i fult hår!
Fiffi: Alltså, en gång satt vi i parken och så hade hon typ legat med 5 stycken och jag ingen. Så fyllde hon en kondom med gräs och sa att jag kunde suga på den för att prova.
Vad gör jag när denna extremt underhållande diskussion om en tjej jag aldrig träffat äger rum? Jo, jag antecknar det hela på mobilen. Tyckte det var värt att minnas åt eftervärlden.
   Körkort surrar vagt och konstant i mitt bakhuvud. Måste fixa det nu nu nu innan lämpet och allt går ut. Orkar inte punga ut mer pengar som bara rinner ut i sanden. Dessutom hade det varit väldigt skönt att ha, en nycket till frihet. Det öppnar upp jobbmöjligheter som jag bara kan drömma om just nu. Nummer ett på min att-göra-list just nu är alltså att plugga om teorin och sen sätta den jävla uppkörningen, för en gångs skull.
   Alexander ska på arbetsintervju och jag är så otroligt lättad och glad för hans skull. Det hade ju gjort livet så mycket enklare om åtminstonde en av oss hade ett jobb som man inte vantrivdes med. Håller tummarna.
  Nu ska jag ägna mig åt vettigare saker än att dokumentera mitt liv. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0