Karusell karusell, karamell.

Min pojkvän, jag, min lillebror, min styvbror, min andra styvbror, min styvsyster, min kusin, min mamma, min styvpappa, 2 hittills okända vuxna och 2 hittills okända tonåringar ska åka till Liseberg på lördag. Förväntningarna är höga, det var länge sen jag roade mig så kungligt (och mamsen betalar kalaset dessutom!). Inte ens vädret (15 grader, mulet med risk för regn, enligt smhi) kan hindra mig i mitt oändliga roande! Jag gar redan bestämt mig för att utseendet får stiga åt sidan för funktionalitet, jag ska vara varm och självklart vattentålig för Flumeride. När jag tänker efter är jag barnsligt förtjust i åkattraktioner, dessvärre låter jag det prioriteras bort (konserter, öl och tattueringar står högre i kurs).
  Nu kurrar lilla maggen efter falafel som står på dagens meny. Mums mums mums.

Ps. Ost, jag saknar dig.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0