Galenskaper, dryckenskaper.

Det har hänt flertalet bra saker på senaste. Jag har inhandlat 4 nya häftiga pluggar (till öronen). Vi är nästan nästan färdiga med våra nyckelramar. Vi fyndade en fin trasmatta att ha framför sängen så man kan sätta fötterna på något mjukt på morgonen. Samtidigt fyndade vi en till ram, som var precis som vi drömt om. Den är under omkonstruktion och ska funktionera som medelandetavla. Jag har tagit det lugnt.
   Nästa måndag går jag på mitt vik för sommaren. Det är en sådan lättnad att veta när jag börjar, slutar, och att jag får heltid. Att jag redan nu grämer mig för all ångest jag kommer få i slutändan när jag struttat runt och gjort exakt samma sak dag ut och dag in i 1 månad kan vi ta en annan gång.
   De här senaste dagarna har jag förundrats över att jag faktiskt kan skriva jävligt fort på datorn, utan att ens kolla på mina fingrar. Man skulle också kunna säga att jag nu är en fullfjädrad nörd.
   I natt drömde jag att jag skulle tattuera mig. Dagen kom och tiden var inne. Då förbyts plötsligt min upprymdhet och övergår till panik, för jag inser att jag inte har den blekaste aning om VAD jag ska göra. Jag vaknade flera gånger i natt och var enda gång jag somnade om hade jag den drömmen. På tal om sömn så måste vi skaffa en fläkt eller något. Vår lägenhet blir så varm om nätterna att det är olidligt att sova nära varandra, ihopkurade i varandras famn. Och så kan vi ju inte ha det!
  Nu kom Alexander hem, han och en kamrat har spänt upp en slackline på klubben och gått på lina. Verkar väldigt spännande faktiskt, något man kanske borde prova. Dusche-dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0