Everyday.

Jag lagar min favoritlunch - spagetti, fett och salt. Mumma. Jobbet är avklarat för veckan och allt känns ganska bra. Då jag känner mig aningen matt tänkte jag nu lägga mig och vila så jag orkar med kvällens eventuella strappatser. Samtidigt ska jag ryckas med av min absoluta favoritserie (just nu), greys anatomy. Det är fruktansvärt spännande och känslosamt just nu! Förhoppningsvis tar Peter sitt förnuft till fånga och överger sin plan intefattandes kalas i skogen, för att istället komma in till stan. Exakt samma sak gäller Kerstin, som också planerar att spendera sin dag i skogen, fast åt andra hållet. Trevlig midsommar.

Ps. Är det någon annan där ute som alltid kokar för mycket spagetti? Var enda gång jag kokar spagetti blir mängden helt knasig. När jag kikar ner i kasrullen medans det kokar ser det ju så lite ut, och så häller jag på lite till och så vips så står jag där igen med mer spagetti än jag orkar. Jag har nog ett krassligt ögonmått. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0