Våren i Backadalen.

Ingenting fungerar idag, hela dagen har motarbetat mig. I över 43 minuter satt jag och letade och provade plugins till Photoshop men inget funkade eller fanns. Nu när jag väl har löst det lilla problemet ska jag ta bussen om en halv timma och då ids jag inte starta upp projektet "redigera usa-bilder" som sist tog mig 3,5 timma. Nej, nu blir det slö surfing.
   Dock har jag fått följande saker ordnat; skjuts till fackkursen (jag höll på att gå upp i små atomer eftersom ingen svarar när jag hör av mig och vill samåka), Photoshop ordentligt installerat och tandputsning (den extrem oranga osten jag bäljade i mig i amerikat har satt sina spår...).
   Nu ska jag borsta tänderna och packa ihop mig. Hej svejs.

ps. GE MIG VÅR innan jag kreverar! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0