Can I kick it?

jag sitter på biblioteket. jag har inget internet hemma för vi har inte betalt räkningar som vi ska. men vi frodas, vi frodas.
   det är lite mysigare att sitta här än hemma dessutom. har får man lite indirekt sällskap, förtillfället består mitt sådant av en man som sjunger på något främmande språk och en biblotikare som förr i tiden arbetade på min högstadieskola. man skulle kunna säga att hon jobbat upp sig lite sen dess.
  igår firade jag och min bättre hälft "tanjas hjärtans dag". han fick en dikt som jag skrivit alldeles själv. jag kunde inte hålla mig tills alla hjärtans dag.
  jag ska träffa bindan snart, hon slutar skolan om 3minuter. jag känner mig lite dum för jag glömmer bort saker jag bestämt med folk. jag tror det får dem att känna sig oviktiga, men så är det absolut inte. det finns för mycket som trängs om det glesa utrymmet i min skalle, bara.
  nu ska jag googla på "hål i trumhinnan" och "adhd". jag tror jag är offer för dem båda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0