Bend over, I'll drive.

Så mycket jag åstadkommit, denna bedrifternas dag! Tro det eller ej, men jag har nu lyckats med att ta det efterlängtade körkortet! Mycket svett och tårar är avvecklade innan dagens triumf ägde rum.
HÅLL I HATTEN, FÖR TANJA SITTER BAKOM RATTEN!
Skämt å sido, jag är en utomordentlig förare.

   Förutom det har jag även skrivit tre mästerliga CV:n som arbetsgivarna jag ämnar överlämna dem till inte kan motstå! De är skrivna efter konstens alla regler, med en gnutta desperation samt förhoppning. Jobbet måste komma till mig snarast, annars fruktar jag att jag försmäktar av desperation och leda.

Nu är det läggdags, sov gott allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0