She.

Jag måste bara få ur mig allt ont arbetet har gjort mig hittills. Jag har gått ner 1 kg i vikt på en vecka då jag inte hinner äta. Jag har missat hela ESFdå jag varit på jobbet, och då jag haft en ledig stund att avvara har jag varit för trött för att delta. Jag håller på att bli sjuk igen. Mina matvanor är helt i spillror och jag har aldrig ätit såhär mycket sötsaker. Mina läppar är helt nariga och spruckna. Jag hinner inte med att hålla ordning i lägenheten och känner mig dum emot Hannes eftersom min hörna ser ut som sju svåra år. Jag hinner knappt duscha och känner mig konstant äcklig. Jag hinner aldrig ringa House of Pain för att snacka om min framtida tattuering. Jag hinner inte åka hem och hämta saker som jag behöver, som vinterjackor och kläder. Jag saknar min lillebror och tvspel. Förutom allt det här har jag tagit ut min piercing i naveln och har nu ett fult hål som jag skäms över. Nu ska jag köpa frimärken och folkbokföra mig i Malmö.

Kommentarer
Postat av: fiffi

vad är esf?

2008-09-22 @ 13:12:26
Postat av: Anna

hej hej lilla tanja. Jag saknar dig och dina fliuppade utspel. Gör inte du det? Du verkar inte ha dem så mycket längre. ta det lite lugnt, det löser sig. Det gör det jämt. Du är stark och klok och fixar det mesta. Var lite egoistisk ibland och sitt och stirra rakt ut ibland så kanske du kommer på att slappna av och roa sig lite kan få dig att se saker annorlunda och kanske hitta något bättre. jag tänker på dig. puss anna

2008-09-23 @ 13:48:56
URL: http://footsteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0