Poison oak.

Rutin. Vakna - sätta på datorn, göra frukost, försöka få internet att funka (vilket det gjorde på en gång idag!). När frukosten är klar, äta den i sällskap av datorn. Besöka hemsidorna blocket.se, boservicesyd.se, hotmail.com, också själv klart ams platsbank. Det går på rutin nu, och när jag är klar med ett varv, börjar jag bara på ett nytt. Lite senare blir det lunch och en liten välförtjänad vilopaus i form av tv-serier som simpsons och family guy. Att vara arbetssökande, som jag föredrar att kalla det nu, är som ett heltids jobb. Likadant är det med lägenhetssöket. Jag har troligtvis missat en toppen lägenhet bara för att jag svarade 2 timmar senare än de andra.. Datorn är nyckeln till allt för mig just nu.
   Älsklingen var här igår och hälsade på. Jag behövde det nu när jag är lite ur gängorna. Bara att se honom var alldeles underbart och att få somna in på hans bröst var himlen. 
  Nu måste jag göra mig redo för att möta Kerstin som kommer på besök. Hon ska på arbetsintervju, på Netto. Hej svejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0