Tomorrow is today.

Hej kära dagbok. Jag har fått en finne i mungipan och den smärtar något så förskräckligt. Min nya vän, Usama, och jag är tydligen "a good workingteam". Det är roligt att han tycker det. Usama är 23 år gammal och kommer från Irak. Jag försöker lära honom svenska, såna där viktiga ord som man helt enkelt inte klarar sig utan. Till exempel sockerärtor och sparris.
   Idag blev jag bjuden på fest. Det är lite trevligt att livet börjar kicka igång igen, sakta men säkert. Förra helgen var jag på inflyttningsfest och stötte på en exentrisk tjej som visade sig vara mytoman (men hon hade i alla fall saliga bröst). På söndag klockan 19.30 befinner jag och Alexander oss på skräckteater.
   Jag har inte fått något vettigt gjort ikväll, men jag klandrar inte mig själv för det. Jag
har återförenats med min humor och är onekligen nöjd över det. Igår natt gjorde jag något så lustigt som att skicka en bild på mitt bröst med texten "Bobbibear, studsar  fram igenom sagorna" till Alexanders mobil. Jag hoppas han uppskattade det.
  Nej, nu ska jag ta mig samman igen och slita mig från datorn och städa lite. Over and out.

Kommentarer
Postat av: fiffilito

jag har bestämt min tatuering nu så kan inte du också göra det så vi kan göra det samtidigt?! och så måste du höra av dig snart så att jag kan komma och hälsa på dig och äta mat och dricka alkohol. PUSS

2008-10-31 @ 15:29:13
URL: http://fjortisdagbok.blogg.se/
Postat av: jenni

fan banjo, vi borde träffas och uppdatera lite internskämt. jag sáknar vulgärido.

2008-11-06 @ 18:38:45
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0