Pretty girls make garves.

Det är smått irriterande att var gång internet funkar känner jag mig galet stressad att hinna med allt som lämpligen bör hinnas med och utföras över internet. Stressen orsakas av det tragiska faktum att mitt internet nu under en längre tid inte fungerat som det skall och när jag väl får det att kicka igång lägger det av efter en kort stund.
   Jag har tänkt mycket på livet på senaste. Jag vet att man skall leva i nuet för att inte en dag ryckas tillbaka till verkligheten och inse att man strävat så mycket framåt att man förpassat nuet. Men just nu har jag inte den minsta lust att leva i nuet. Fantasierna om den underbar framtiden driver mig.
   Nu ska jag försöka få i mig frukost och sedan bege mig till arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0