Night of the living dead.

I helgen är det Halloween och jag är ledig, det är alltså upplagt för firande! Givetvis hade jag firat i vilket fall som helst då jag och min partner är lagda åt det hållet att vi avgudar det mesta som förknippas med Halloween, året om. Min första tanke var att klä ut mig till Bride of Frankenstein. Jag ändrade mig ganska kvickt då det slog mig hur jobbigt det kommer bli att få till håret, och sen allt underhåll av det som kommer krävas. Jag gick sedan över till tankar om Corpse Bride, men har nu lagt ner även det då jag inte riktigt vet hur jag ska lyckas. Jag har varken en arm med blottat skelett eller en vit korsett. Wednesday Adams måntro? Jo, så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0