Betydelsen av rum.

Jag är nu fri från raggatan som förpestat mitt liv allt för länge. Det ska jag fira med whiskey och lite lemonshelo, som jag förärats ur Hannes spritförråd. Fast först måste jag vara lite duktig. Jag måste packa, städa, diska, tvätta för redan ikväll bär det av.
  Nu är klockan ca 1½ timme efter att jag skrev de sista raderna. Packningen och tvättningen är nu utförd, till viss grad. Jag måste erkänna att packning inte är min starka sida, jag har inte riktigt tålamod.
  En halv timme efter det jag skrev sist har jag diskat och även städat lite i köket. Nu har jag även slagit på min mobil, en aning nervöst. Jag är rädd att hondjävulen försökt få tag på mig och varit arg. Nu förtjänar jag förövrigt den där hutten.
  Jag lyssnar på 90tals dängor så som "all that she wants". Livet känns skönt. Ikväll ska jag till Borås och äta pizza och hämta vinterdäck. Imorgon är jag ledig så jag hinner installera mig lite hemma igen. Den 6 december ska jag till Köpenhamn på en romantisk weekend med baby. Livet blir det man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0