you don't care about us.

så tar man studenten imorgon då. yippie yey! fast det känns inte så. det är som med födelsedagar såhär på äldre dagar. de smyger sig obemärkta förbi utan att man riktigt hinner reflektera över att man är ett år äldre än dagen innan. jag vill bara fylla år en gång till, sen är jag nöjd. då sticker jag till landet ingenstanns eller något liknande som kan få mig att behålla min ungdom.
  studenten var det ja. istället för ett slut ser jag det mer som en början, slut har en sådan negativ klang.. en början på en ny period i livet.  i den här perioden i mitt liv tänkte jag ge upp min dåliga ovana att röka, sluta vara en hösäck och börja träna (lite iaf). ja, det var väll de målen jag satte upp, och båda två är stora nog för mig. man ska inte ta i för mycket, då händer ingenting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0