Here comes the sun.

Emmaboda stundar. Mitt enda nöje den här sommaren. Dekadansen är ett faktum då jag planerar att pokulera rom, öl och vin. Jag har lärt mig av mina tidigare festival misstag vilket

varit att endast bringa en sorts alkoholhaltig dryck. Att förtära 6 liter vin är enformigt, speciellt om det är ett tyskt blaskigt sådant. Det bästa kommer dock inte vara själva kalaset i sig. Det är att få spendera flertalet trevliga dagar i rad med min käraste utan att behöva bry sig ett dyft om verkligheten som innefattar kneg och alla dess baksidor.

   Jag borde packa just nu, men jag ids inte. För tillfället har jag en drös tvätt i maskinen och den ansträngningen får räcka åtminstone en stund framöver.

   Annars rullar lägenhetssökandet på och det ser ut som om molnen börjar skingras. Alexs chef ska flytta och frågade, löst måste tilläggas, om inte vi var intresserade. Dock vet vi ju inte hur stor lägenheten är, om han får hyra ut den i andra hand osv. Förutom den har vi anmält oss på en döds fräsch 3:a á 79 m2, endast 4km från Möllan. Med endast 70 intresseanmälda, varav jag och Alexs utgör 2 av dem, kanske vi har en chans. Den har legat uppe i 2 veckor nu och jag ser det som ett gott tecken. HÅLL TUMMARNA!

   Förutom det har en idiot triumferat med sina sämsta sidor så till den milda grad att jag inte finner ord för det. Mer bör inte nämnas över Internet, men jag kan inte nog förvånas över idiotin i allt den pojken gör!

   NU ska jag börja packa, på riktigt. Dock har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ha med mig eller på mig. Får kolla på gamla foton över läckra outfits. Fast å andra sidan är jag inte så uppdaterad på den fronten... Den senaste tiden har jag ju som bekant spenderat utan en kamera. Det ska bli skönt att få en snart. Tillbaka till outfits, jag är inte särskilt sugen på panda-outfits från forna tider, det har jag växt ifrån sorgligt nog. Det får bli som det blir helt enkelt.

SLUT


Kommentarer
Postat av: jonas hjalmar

om idioter triumferar med sina sämsta sidor är det en bloggares plikt att skriva om det! det är såna saker som gör en blogg läsvärd



skriv nu!



och ha det kul i emmaboda, det är en bra plats

2008-07-29 @ 17:45:28
URL: http://blomsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0