Friend of the Devil.

Idag hände något oväntat. Efter att ha avslutat arbetsveckan begav jag mig till min kära pojkväns boning för att spendera en stund med mig själv. Det första som möter min blick när jag öppnar dörren är det som väckte min förvåning. På golvet ligger ett brev som det även står mitt namn skrivet på(!). Mycket underligt, och jag fick verkligen stålsätta mig för att stå emot den oerhörda nyfikenhet som drabbade mig. Nu har jag dock fått reda på brevets innehåll, en dop inbjudan.

    Lägenheten påminner för tillfället om ett Simpsons avsnitt då familjen lånar Ned Fladers sommarstuga och möts av ett hav av post-it's-lappar. Dock är våra lite mer kärleksfulla med nedkluddade hjärtan och diverse annat mysigt.

   Med en vinare, grillning och gott sällskap som öppning på denna fredagskväll kan det ju förhoppningsvis bara bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0