East Of The River Nile.

Jag gjorde det! Jag ringde upp Jasmina på Just Like Mamas och sökte jobbet! Jag har blivit så modig på senaste att det är helt otroligt! Fast det är ju iof ganska påtvingat, modet alltså. Eller det kanske inte är mod ens en gång, det är väll mer överlevnadsinstinkt. Jag menar, som nybliven vuxen måste man ju göra sådant för att komma någonstans utanför föräldrarnas trygga väggar.

   Ideligen trycker jag på nästa låt-knappen på tangentbordet. Musiken på vår dator är så undermålig att jag inte finner någon ro här framför datorn. Fast samma fenomen uppträder när jag lyssnar på min mp3. jag är utled på all musik som jag känner till eller har tillgång till, jag vill finna något nytt och exotiskt. Något som får mina hårstrån att resa sig av obeskrivbart välbehag. Så som Beirut fick det att kännas inom mig i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0