time, clock of the heart.

boy george, hur länge ska du följa med mig?
   nu fick jag gåshud. beirut har den effekten på mig.
   imon är det berlin och allt vad det inebär. förhoppningsvis skratt och fina minnen att ta med sig in i vuxenlivet.
  jag har kommit på att det som får mig att känna mig snyggast/hetast är rött läppstift. jag kan vara hur ful som helst, men så fort jag smetar på lite rött läppstift så känner jag mig som  dita von teese. dock är jag lite rädd för kraften som finns i det röda läppstiftet. jag vill ju inte förbruka den på små potatis, utan snarare använda det som "det tunga artelleriet" när det verkligen behövs. typ som nu när jag känner mig otroligt ful och oattraktiv. eller när jag verkligen vill förföra någon.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0