Rampart Fury.

Jag tog ledigt idag för att kunna sova ut, packa och fixa lägenheten. Inget blir som jag tänkt mig. Jag gick upp kl 8.30 för det gick verkligen inte att somna om. Nu sitter jag på biblioteket för hemma var för långtråkigt, det är så mycket som ska göras att jag inte vet vart jag ska börja och istället blir helt lamslagen. Anledningen till att jag nytjar bibliotekets internet är som vanligt på grund av en obetald räkning (jag förstår inte hur killen bär sig åt). Jag är sur idag, på allt och alla. På mig själv för att jag borde tagit tag i saker och ting tidigare. På Alex för att han sov till 13 igår utan att göra den minsta anstränging inför resan. Alla fula människor i världen är jag lite sur på också. Och dessa cptangentbord som det ä omöjligt att skriva fort och rätt på.
   Just nu känner jag mig inte det minsta sugen på att resa. Jag har en stor slemklump i halsen som gör andingen tung, jag har lite mindre pengar än jag önskar, jag har en olevererad leverans från CDON som ska vara levererad. Problem, problem, problem. Värst av allt är dock min brist på nikotin och berusningsmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0