sleeping with ghosts.

PLATS: k10.
TILLSTÅND: mätt och sötsugen.
I FICKORNA: har inga fickor på mina tights.
VAD HÄNDER IKVÄLL: plötsligt i vinslöv, psykadelisk västern, marcus, linus, godis och ÖL.
VEM RINGDE DIG SENAST: marcus. "hej det är dags att börja dricka nu! det är fredag och klockan är 10!"
VEM MAILADE DU SENAST: HM!! det är hemligt.
VEM RINGDE DU SENAST: broder truck. jag ville veta om han är min biatch eller inte.
ROLIGAST FÖRRA VECKAN: jag, b&b och alkohol i en ohelig allians.
DENNA VECKAN: mörkhyad äldre och bastant man stannar mig och linus och säger: jag vill köpa din cykel!
FAVORITLÄSK: coke.
FAVORITJUICE: onödig fråga.
ONÖDIG KÄNDIS: basshunter.
NÖDVÄNDIG KÄNDIS: brian molko. vem skulle jag annars fantisera okristligt om?!
FRISYREN: uppsatt i en spretig toffs och luggen kammad.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: sleeping with ghosts.
VAD VILL DU HA FÖR HÅRFÄRG: röd. klarröd. eldigt röd. passionerat röd. alltså, rödare än det är nu.
VAD TYCKER DU OM ATT ÄTA: sperma.
ÄR DU KÄR I NÅN DU HAR NÄMNT I DE TIDIGARE FRÅGORNA: i marcus? lite kanske. jag skickade ju trots allt ett fint sms till honom förra lördagen. för att citera det: hej, ska vi ligga?
IDROTTAR DU: i do sexercise. (HAHAHA)
VAD SER DU FRAM EMOT: beirut i köpenhamn. tjeckien.
VAD HAR DU ÅNGEST INFÖR: att inte bli av med tandställninge på 4 månader.
HUR LÅNGT HÅR HAR DU: till axlarna. EXAKT!
ÄR DU NÖJD MED DET: nej. jag vill ha lååååångt hår.
HUR OFTA STÄDAR DU: mm, nu händer det faktiskt oftare.
KÄR JUST NU: ja, i my little pony <3!
KEPS ELLER MÖSSA: hiphop-keps!
OM JAG VAR VÄRLDSMÄSTARE I EN SPORT, VILKEN SKULLE DET VARA: simhopp.
KÖTT ELLER INTE: kött till samlag, veggie till middag.
SOMMAR ELLER VINTER: sommar.
EN GREJ DU INTE KAN KLARA DIG UTAN: penis.
KAN DU KÖRA BIL: klart jag kan. förstår inte varför alla betvivlar det?
VAD TYCKER DU ÄR SNYGGT: poppiga killar i stuprörsjeans <3 och rosa saker.


Kommentarer
Postat av: anonym

Vad betyder tandställninge
?

2007-09-14 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0