i feel you.

Jag avskyr att jag varje gång jag ätit ser ut som ett Biafra barn. Jag hade mycket hällre sätt proportionellt

fet ut. Måste nog ta och kolla upp vad det egentligen är för fel på min mage. Fast doktorer är läskiga. Sist jag var och kollade magen klämde dem och kände dem, det var obehagligt. Sen har de en tendens att klämma extra mycket om det gör ont.   

    Jag sitter här och försöker skriva en textil utvärdering. Det går verkligen dåligt. Det är liksom så mycket roligare att göra annat, som att klippa ihop Marcus, Linus och en indier i sombreroI Photoshop.
    Jag borde ta vara på mina cykelstunder bättre. Jag kommer alltid till sådan insikt om allt. Det är tråkigt att låta det gå till spillo. Idag hade jag en väldigt givande monolog med mig själv som verkligen stärkte mitt självförtroende. Nu ska ni inte tro att jag cyklar runt och tänker "fan vad snygg jag är!" svar: "ja, jag vet bruden! Du är lätt snyggast." Det var inte så det gick till. Det var en tänkt diskussion med en person som gillar att sätta mig på plats och jag blir som förlamad var gång det händer. Slutet på monologen var dock såhär: "Du skall sluta se när på andra, då din brist på förståelse får andra att se ner på dig."  Djupt. Dock är det väldigt lätt att vara det när de endast existerar i mitt huvud. Då finns det ju möjlighet att verkligen väga sina ord och spola tillbaka om det blir fel och säga något bättre.

   Nej, jag får väll återgå till utvärderingen.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0