lullaby.

And I feel like I'm being eaten by a thousand million shivering furry holes.
Biljetter till Cure i Köpenhamn. Något bra idag.
   Tjeckien imorgon. Kan inte riktigt ta det till mig och har därför skjutit upp allt jag ska göra inför resan tills imorgon. Eller nu ljög jag. Nästan allt. Fast jag har mathandlning och baguett-görning kvar. Ska lyxa till det med tångkaviar och grejor tänkte jag. MUMMA!
   Har haft dans på idrotten idag. Det var kul, även om jag sög. Har Sveriges sämsta kordinationsförmåga, är ospenstig som få och är komplett omuskulös.

Arber säger:

innan, när jag var ung, fick man röka på vissa ställen i tåget.

hokkaido säger:

I greklad fick man röka överallt innan.

Arber säger:

grekland är ett riktigt land! haha.

Otroligt att Kent slagit igenom så pass att de lyckas sälja biljetter dyrare än Cure. Fast det är ju bara i emo-sverige förståss.


hokkaido - ann är en fitta som inte får ligga!!!!!!!!!!!! säger:

YO, checka mitt namn! moget va?

Arber säger:

det är sant ju

hokkaido säger:

jag tror också det, tyvärr. sen hatar jag att hon alltid har sina glasögon på sne. har stört mig sen day one.

Arber säger:

haha

Arber säger:

jag hatar hennes röst iaf

hokkaido säger:

jag hatar hennes bröst.

Arber säger:

jag vågar inte kolla!

OK! moget, jag vet. men jag vet inte vart jag skall göra av det annars för hon utnyttjar sin opassande postition som ansvarig utgivare och lärare. jag känner mig totalt hjälplös. det går ju inte att diskutera med henne för den delen häller för hon har redan bestämt sig. det som sved som salt i sår var dock att endast linnea, lotta och random grafbrud argumenterade för mig. fast å andra sidan vet jag ju inte vad som hände eftersom jag ballade ur och stack. enligt linnea och arber verkade det dock som om alla var emot anns ideer om att mina bilder är ren porr. jag menar, majoriteten av de 45 som röstade valde ju faktiskt min bild. nu när jag lugnat ner mig vet jag dock inte vad som suger mest, att den inte får bli framsida eller att någon annan mindre bra bild blir det.nu menar jag inte att jag är en arrogant fitta som säger att de andra bilderna suger. onej, jag röstade ju själv på dem. det jag menar är det att de är inte lika uppseendeväckande, färgstarka eller nytänkade. ingenting av det som vi gemensamt bestämt skulle vara ledord för oss när vi började nya popkorn.
  

image7

nej, nu blir det sova sig lite. natti. eller först, LITE sims 2. (det kommer inte bli lite om jag känner mig själv väl men jag kan inte hålla mig.)

Kommentarer
Postat av: fiffi

ANN ÄR OSKULD

2007-10-16 @ 22:48:08
URL: http://fiffigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0