In bloom.

Idag och just nu är det tisdag kväll och nej vad fel jag hade. Nu är det tidig onsdagsmorgon!
   Jag lyssnar på Nirvana och blir nostalgisk och slås över hur hård jag har varit. Alla ni som uppfattar mig som snäll och söt; ni skulle bara veta hur jag kunde spöka ut mig och hur iskall jag var!
   Åh vad jag gillar att vara huslig! Alla ni feminister som påstår att huslighet är lika med kvinnoförtryck: släng er i väggen! Jag tycker om att se till att min lägenhet inte ser ut som en bunker och jag gillar att visa uppskattning gentemot min rumskamrat. Att laga mat till en hungrig grovarbetare är underbart! Uppskattningen är total! Och jag gillar verkligen att ge till den som har gjort allt som stått i dess makt för att få mig att inte gå under. Linus, du är sådan man som det inte finns ord för!
   Morgondagen bjuder på så mycket att jag kan storkna. Cruzing med Hannes, Trick or treat-runda (något som jag ännu inte provat på), god mat och absolut ingen sorts arbete. Vad mer kan begära av detta jordiska liv?
   Peter tycker att jag är en klok dam och de orden gör mig så nöjd att jag nu kan lägga mig ner och sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0