two people.

image11

eftersom mina senaste inlägg bestått av tungsinthet och vemod har jg bestämt mig för att idag gott göra detta. inlägget idag kommer vara fyllt med optimism och sorglöshet.
   idag kommer johanna och tittar förbi tills morgondagen. vad vi skall ta oss för är jag inte helt klar över, men det blir väll förhoppningsvis åtminstonde en butiksrond och kanske till och med lite rysk vodka p kvällen. vi får se vad dagen bjuder på. lyckligtvis har jag en inställd lektion imorgon. skolkning ligger inte i min natur, jag får ångest och inbillar mig att jag missat något oerhört viktigt. Denna inställda lektion kom alltså väldigt lägligt.

   igår kom det till min kännedom att antz planerar att förära oss med ett helgbesök. trevligt, mycket trevligt. dock krockar det med ytterliggare ett celebert stockholms besök i helgen. bintou kommer hem och vill även hon göra staden osäker, men det går säkert att kombinera. bintou fredag - antz lördag. bra plan, om jag får säga det själv.
   om 45 minuter skall jag möta linnea utan för alhbäcks och skriva in mig. jag ska troligtvis även inhandla ett 20 paket körlektioner i samma veva. min plan är att utnytja mina två lediga veckor, som är avsedda för projektarbete, till en sorts intensiv kurs. jag vill ha körkort så snabbt som möjligt så att jag och hannes kan ut och roadtrippa.
   efter alhbäcks ska jag växla in mina överblivna pengar från vitrysslandsresan. med de pengarna ska jag sedan shoppa loss riktigt ordentligt. jag förtjänar det. jag har inte shoppat loss på evigheter, och med tanke på att jag inte intagit nikotin på tre dygn förtjänar jag det ännu mer!
   nu är det påklädning som gäller.
tack och hej!


Kommentarer
Postat av: fiffi

är det avedon?

2007-11-13 @ 22:32:56
URL: http://fiffigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0