mount wroclai.

  And we grow fat on the charms of our idle dreary days.



jag har idag lärt mig flertalet nya ord ur "Brott och straff" och jag tänker nu dela med mig av dem:
pokulerande - supande/festande liderlig - lättfärdiga/oanständiga aversion - avsmak/avsky

snabbt kom de till nytta för mig:
hokkaido säger:jag vill inte ha någon transa linnea! nog för att jag gillar androgyna killar, men det där var lite väl även för mig!

hokkaido säger:

vi borde pokulera mer i andra städer, du och jag. vi två liderliga kvinnor borde förflytta oss då vi finner sådan aversion för denna stad!

LNFMYG;LNHHYD säger:

men nu har jag ju faktiskt äntligen hittat en lagom androgyn man för mig! som dessutom nog vill ha mig!

hokkaido säger:

förstod du vad jag just skrev?


mitt liv består av studerande i alla dess former just nu. således blir det inte mycket tid över åt mitt kära internet. tog idag min första körlektion, och bokade i samma veva in 20 till, vilket jag hoppas ska leda till att jag får körkort i januari/februari.
   det här att dela boende med någon är inte alltid det enklaste. jag kan inte säga att min och linus ringa yta gör det lättare. för stunden är vi aningen purkna på varandra och undviker varanda så gott det går. att undikva varandra innebär i vårt fall att jag sitter vid datorn och han i soffan 2 meter ifrån. sedan ser vi inte åt varandra och säger inte ett ord på tills dessa att någon av oss ger sig. detta kan ta åtskilliga timmar. nu befinner vi oss alltså där och ingen av oss har ännu sänkt stridsyxan.
   jag har funnit ett objekt att fästa min åtrå vid: 

image15


   tillbaka till studerandet. so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0