goodnight lovers.

"fan vad folk ska klaga! det är någon jävla kärring som bor mitt i någon stad och störs av en klubb som ligger nära hennes lägenhet. nu ska motorhead spela där och hon har  till och med vänt sig till regeringsrätten för att få spelningen inställd... gå ner och festa med dig din idiot!
åh...! pophezten jackson får behålla neverland!"
/linus ligger och spanar in text-tv och delar mer än gärna med sig av nyheterna. dock kryddar han dem en aning med ord som b la penis. nu delade han med sig av något intressant och lustigt. denna nyhet får tidningarna att skriva fyndiga rubriker så som "Vilken igeltjockis!"  och "Kotten som måste tagga ner". kan ni gissa vad denna givande nyhet handlar om? jo, en igelkott vid namn george som väger 4 gånger mer än en normal igelkott och måste banta. världen känns plötsligt så intetsägande och stillastående.
image12

   idag har jag besökt den ljuvliga staden göteborg. den bjöd på meninglös utbildningsmässa, möte med carro, fransk vegetarisk och enastående kreativitet som slutade med en high school-fest. utbildningsmässan var meningslös eftersom jag inte har den blekaste aning om vad jag vill viga mitt liv åt - därför kunde jag alltså inte tillgodose mig någon särskild information. mötet med carro bestod av rask fönstershopping. fransk vegetarisk var en positiv överraskning, hittade den i saluhallen och den bestod av pitabröd, svamp, sallad, valnötter och fetaost. en massa smaskens, kort sagt. high school-festen-iden kläcktes på bussen på väg till göteborg. personligen tycker jag att den är genegalisk då jag får en anledning att se som en slampig cheerleader, mina drömmar har äntligen besannats.

linus: värst vad du har börjat svänga dig med fina ord? är det för att du är avundsjuk på mina komplexa meningsbygnader? är det så det är?
jag: jag har alltid svängt mig med fina ord. på internet.

linus: ibland tror jag att de gör de här blanketterna så krångliga som möjligt så att man inte ska var sjuk.

jag: vad skulle du göra om jag dog?
linus: vad skulle du dö för?
jag: vad vet jag. jag kanske får cancer, alla dör. så vad skulle du gjort?
linus: jag hade poppat popcorn och skrivit snel hezt i hela lägenheten.

Kommentarer
Postat av: fiffi

åh vad jag skrrrrrattade gott åt det här inlägget. LJUVLIGT

2007-11-16 @ 13:20:23
URL: http://fiffigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0