cry baby.

fram tills i tisdags hade jag nästan kunnat kalla mig edge. jag hade inte druckit alkohol på tre veckor, inte intagit nikotin på 9 dagar och drastiskt dragit ner på mitt kaffe drickande. varför, kan man fråga sig? jag vet faktiskt inte, men jag tror att det är något av det hälsosammaste jag gjort på mycket länge.
   dagen skall jag viga åt enbart nyttiga sysslor såsom fotoredigering, fotoorganisering, (förhopnningsvis) slutföra mitt projektarbete och städning. det är makalöst vad man kan stöka ner endast på en vecka!
   känsloäge: precis mitt i mellan. jag är varken glad eller ledsen, bara levande. det här är ett tråkigt känsloläge. jag uppskattar inte musik och jag är inte ett dugg kreativ. hur skall jag kunna skriva en bra slutdiskussion?
   ska möta emil klockan 11.00 och luncha. jag är väldigt förtjust i ordet "luncha". det har en så vuxen klang! det är ganska motsägelsefullt det där, å ena sidan nojar jag för att bli vuxen med allt vad det innebär, å andra sidan njuter jag av att kamma hem vuxenpoäng. vad vill jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: fiffi

xtanjax

och erkänn "luncha" var att äta på skolan?

2007-11-24 @ 13:16:08
URL: http://fiffigirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0