sorry sorry sorry.

idag har jag köpt en stocksnus till bellas pappa och en dosa general LÖS till hans kompis. HÅRT! jag har bokat tattueringstid också. kommer säkert inte bli av förens om evigheter... han hade egentligen inte tis förens i januari. så nu ligger jag på "hoppa in om någon bangar-listan". jag vill nu!
   jag, bella och maria har kollat snukfilm och varit kåta. HAHA.
   var inne en sväng hos linus efter jobbet och gav honom stulet toapapper. det var spännande och sno det och jag kände mig mycket snäll, så det var en two in one.
   blev lite sorgsen när jag kom hem med det rådde linnea bot på:
sms av linnea: jag vill ligga med dig.
jag <3 linnea.
   alla tycks sakna mig på emmaboda. men de får stå ut, kl 12.20 kommer jag på lördag. längtar lite. vet dock inte vad jag ska ha på mig. jobbigt.
    jag börjar fundera på om jag har känslostörningar på något sätt. skiftar mellan glad/ledsen på fem sekunder. kan aldrig bestämma mig för vad jag vill. och när jag bestämt mig, ändrar jag mig. det är ganska frustrerande och jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0