miss fatty.

idag när jag cyklade hem från jobbet mötte jag en utvecklingsstörd hiphopare i 25 årsåldern med sån där rullgrej tanter och gubbar har! ASCOOL!
   jag har tråkigt. om man söker på kuk på youtube kommer en video på en bebis upp när mamman sitter och säger kuk och skrattar. CP. fast lite små roligt.
   jag borde städa mitt rum. har skjutit upp det i flera dagar. äh, jag skjuter upp det en dag till.
   jag vill ha snus.
   CPHORAKUKFITTAKONDYLOMBAJSKISS! nu ringde min pappa och frågade vad jag gjorde?! nu blev jag på dåligt humör.
  nu försöker jag desperat glada upp mig. kollar på musikvideos. ok, kolla på peaches funkar. bra.
   idag ska jag spela minigolf om inte: 1. det börjar regna. 2. marcus bangar igen. jag hoppas verkligen inte att någon av de här två sakerna händer, för jag är så grymt sugen och har byggt upp peppen för det i flera dagar.
   kul fakta: det finns alltså en fisk som heter "slippery dick". vad fan tänkte man på när man döpte den? (den ser alltså inte ut som en hal kuk).
   en till sak som funkar som uppåttjack (för mig): på rosa moln. 
   nu ska jag nog göra en helsnajsig namnskylt till vår dörr. oh! nu minns ju inte jag om jag har skrivit om det här med brevbäraren eller inte? jag skippar det för säkerhets skull(är det ett ord?). jag hatar att jag har dåligt minne eller vad det här med återupprepningen beror på.
image3



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0