hello goodbye.

ingen vill se mig i underkläder nu. jag lovar.
jag lyssnar på pet shop boys, igen. och är sjuk. linus ligger i sängen bredvid och förklarar att:
- särskrivning kör man med i engelskan och ihopskrivning i svenskan.
igår var jag emo och gick och la mig 23.30 av utmattning. idag är jag sjuk och har piss ont i handen. detta resulterar i: inget skjutande eller ridande för mig idag. det är lite tråkigt, för jag hade verkligen sett framemot det.
   men jag kan helt enkelt inte sitta hemma en lördag kväll eftersom de är det enda roliga jag har. så jag ska nog pallra mig till affe och dricka upp mina sorger och emobeteende.
   har bara ätit lite tartlett idag, så nu börjar det kännas att det är dags för en liten middagsbit. nämligen en tartlett från moe´s tartletteri, med mozarella..och så. nä, så är det ju inte för det var linus som skrev den sista meningen. jag ska käka hawaii's funghi med mozarella, gorgonzola och vitlökssås. YUMMIE!
   efter en tids övervägande har jag nu mer eller mindre bestämt mig. i will go hiphopish! det första jag måste skaffa mig är en rosa kepa.
   nu kom pizzan så nu ska jag fetta mig. CIAO!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0