brand new colony.

fan jag hatar när allting bara går bort som det gjorde nu. jag orkar inte skriva om det. ÅH! jag som hade skrivit så mycket bra (eller egentligen bara en massa babbel.)
   igår kände jag för första gången i år en sommarlovskänsla. jag tror jag behövde det. igår innehöll allting som en fin sommardag behöver innehålla för att bli fin: sol, minigolf, skratt, parkhäng med pizza och cyklande. och arkadspel, fast det hör inte till mina vanliga sommarsysslor. JAG VANN PÅ AIRHOCKEY MOT MARCUS!
   idag har varit lite kass faktiskt. det började med att någon berusad person skrek utanför mitt fönster kl 3.45 och väckte mig. efter det dog min mp3 när jag hade 4 timmars arbetstid kvar framför mig. sen hade jag motvind på väg mot min andra arbetsplats och sist men inte minst så slog jag i huvudet och fick en bula. men nu ska jag bada och marcus säger att det är fest på g i stan, så jag hoppas att även den här dagen artar sig.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0