always on my mind.

förfemte gången idag piper min mobil och vill påminna mig om att jag borde ta mitt p-piller som jag glömde imorse. för femte gången ignorerar jag det. det har inte med lathet att göra, bara trötthet.
   utan musik på datorn blir jag beronde av youtube. tyvärr är jag minder uppfinningsrik idag och kommer inte ens på låtar jag vill lyssna på, förutom två stycken då. 74-75 och always on my mind. så det blir de två som får ljuda. och de gör avtryck på mitt känsloläge.
   idag var sista dagen på PSYK. finally! skulle nog få skrivas in själv om jag blivit tvingad att vara där en dag till. fast jag kommer att sakna christian. allt har en baksida. (nu lät det som om chrisitan var inlagd, så är inte fallet. han är min arbetskamrat.)
   nu har mobilen påminnt mig ytterliggare 3 gånger. och jag har hört always on my min 5 gånger till, minst, och nu är jag ännu mer emo.
   jag läser en bok om en kille som verkar vara pedofil och det får mig utsökt att tänka på ohåriga manskroppar.
   imorgon ska jag skjuta och rida, troligen, hos linus pappa lennart. äntligen något att göra! förutom jobba, sova, äta, supa och grubbla. jag vill härifrån och jag börjar bli riktigt desperat. fly ifrån jobbet och skaffa mig ett nytt hemligt liv. kidnappa mig, snälla?
   jag vill också ha fina blå tindrande ögon som man drunknar i! alla tycks ha det förutom jag och jag är väldigt avundsjuk.
   nu säger linnea att hon ska hämta mig för vi ska vattna blommor. så trevligt.

Kommentarer
Postat av: Slisko

Baka.. det e ögon som dina man drunknar i :)

2007-09-01 @ 02:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0