the sinner in me.

körskolan om 25 minuter. är förberedd med brillor och allt. om jag inte klarar av att ta det innan jag gått ut gymnasiet kommer jag aldrig förlåta mig själv.
   jag tror mitt psychonauts har kommit nu, så det blit troligtvis spela av hela dagen! 
   i 10 dagar har jag gått och väntat på att min lön från ICA ska komma in på kontot, men det gör den aldrig. detta betyder att jag själv måste ta hand om det, vilket gör det hela så mycket jobbigare. för att försökra mig om att jag gjort rätt gick jag till banken och fråga dem. de försäkrade mig om att jag gjort rätt, att det är min arbetsgivare som står för felet. har dragit mig för att ringa, men när jag väl gjorde  det svarade de inte. nu skjuter jag upp det 1½ timme till. jag menar, nu har jag ju försökt åtminstonde en gång så då har jag rätt att ignorera det en stund till.
   för 10 minuter sedan när jag stod och borstade tänderna funderade jag kring det här med att jag nu ska försöka bli edge. jag har varit nykter/nikotinfri i 4 dagar, och redan längtar jag efter helgen... jag vill så gärna klara det, men nu börjar jag tänka i nya oanade banor som "det är väll onödigt att förspilla en sådan fin tid av ditt liv på tråkigheter". deserat försöker jag argumentera ner mig själv, vilket inte är det lättaste. jag har ju sagt att jag ska klara det, jag ska klara det! om jag klarar det komemr jag bli en ny stärkt människa, och det är ju värt kolossalt mycket!
    nu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0