special.

när man väl börjar skolka finns det ingen återvändo. det är som narkotika; man bara kan inte sluta. dock kan jag inte säga att jag fyller tiden med något så mycket meningsfullare än skolan. jag sitter mest här. lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag hade tänkt städa innan linus kom hem för att vara snäll och duktig, men jag ids inte ta tag i det. jag borde handla också.
   jag har iaf klätt på mig och målet med dagen är att ådstadkomma följande: köpa julklapp till linus och theo. gå på körlektionen och uv-mötet. efter det ska jag klämma i mig en pizza. när jag väl är i stan borde jag faktiskt ta itu med handlandet. emellertid vet jag inte om mina pengar räcker till allt det här.
   julklappar julklappar. jag är dålig på julklappar. förr var jag bra, men jag har helt tappat stinget. jag har inte en aning om vad jag ska köpa till mamma.. men det blir väll det gamla vanliga, något till köket. theos är ju dock perfekt (tror jag), linus är jag tveksam över. fick panik igår när han sa att han peakat mig om en massa saker han ville ha. jag kommer faktiskt inte på något. är jag så dålig att lyssna på folk?! är jag så ego att jag inte bryr mig är jag en dålig människa.
   det är 14 åriga kent brudar inne på min bilddagbok. det gör mig rörd.
    jag ser för övrigt ut som en tjack-hora. vet inte vad jag ska ta mig till, för hur jag än ber mig åt slutar det med det. min blick har blivit menlös och mitt hår ett skatbo. jag har färg hemma att färga det med och göra situationen aning bättre, men det tycks inte finnas tid någon gång. vad gör jag med min tid?! dock trivs jag aningen i tjack-hore-looken. när jag ser ut som jag gör nu måste jag se ut som om jag inte bryr mig ett dyft om vad andra tycker och så ser jag säkert stenhård ut som en följd av det. fast jag vet ju inte. eller så ser jag mest sorlig ut.
   hur som helst. handla julklappar var det. ciao.

image16
just ja! måste bara delge er följande. igår tänkte jag en jätte kul tanke: jag är vulgäriteten förkroppsligad. kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0