juicebox.

här trodde jag att jag skulle förfalla i min ensamhet och tristess med vad sker då? jo, alla dras till mig som planeterna kring solen. det är trevligt med lite uppmärksamhet, på internet. absolut inte irl.
   körningen med mamma gick sådär. hon var hispig som vanligt och trodde att jag försökte ta livet av oss. sen drog hon upp hur dålig dotter jag är mitt i en knivig kö i en backe vilket gjorde att jag blev nervös och fick motorstopp. inte särskilt skikligt, måste jag erkänna.
   från ett erkännande till ett annat. jag var precis inne på bloggen igen. kan inte släppa den. jag känner mig som en stalker. men facinationen släpper inte! kan erinra mig om att jag skrivit om detta fenom i ett tidigare inlägg.
   det är horribelt hur många timmar jag förspiller vid internet! dock vet jag inte vad jag skulle ta mig för annars. läsande har jag bara ro till på kvällarna, folk orkar jag inte träffa i mitt, för tillfället, motbjudande tillstånd. det enda jag förmår mig till är att sitta här. det är som en ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0