ironic.

för 10 minuter sen gick jag ur svenska kyrkan. vilket lättnad! äntligen är jag fri. nejdå, det är inte så. jag vill mest bara inte betala för något jag inte utnyttjar, ekonomisk som jag är.
   innan jag lyfte telefonen och slog detta avgörande samtal tog jag del av en väldigt fängslande blogg. den råa ärligheten stack i mina ögon när jag läste den, och jag gillade det. jag vill också kunna vara sådär äckligt öppen och rak! varför bryr jag mig så mycket om andra? som ett steg i rätt riktning tänker jag nu delge er följande: igår tittade jag på en bögfilm på kanal två. anledningen till att jag stod ut hela filmen på 1 timme och 40 mintuer var helt enkelt för att jag ville se dem ha rått bdsm-sex (det var alltså bdsm-bögar filmen handlade om). så, nu var det sagt. 
   igår fattade jag mod och ringde min mor. hon var inte ett dugg arg, vilket förvånade mig så den till den milda grad. hon var glad för att jag ringde och erbjöd sig självmant till att övningsköra med mig idag. gudarna vet vad som hänt med kvinnan.
   nu slog det mig dock: hur sunt är det att vara för ärlig och öppen på internet?
   jag behöver sällskap på dagarna så att jag inte tänker såhär mycket. och någon som säger ifrån när jag kastar bort mitt liv på internet.

Kommentarer
Postat av: hannes

då blev du rätt besviken på filmen, eller hur?

2007-12-07 @ 16:02:56
URL: http://www.oahu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0