human after all.

jag har omvandlat min blogg till en tragedi, och det är ju väldigt sorgligt. så just idag tänkte jag vända det och visa hur roligt mitt liv är med en rolig lista jag stulit från skunk och en konversation mellan mig och linnea på msn. ENJOY!

FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? psychonatus och kaos.
HAR DU DVD-SPELARE? två till och med.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? kokain.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? nej.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? tattos and big love-making-machines. (HAHAHA)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? i huvudet.
KLIAR DET NÅGONSTANS? i armhålan. jag kliade precis.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? orange.
NÄR SKAFFADE DU MOBILETELEFON? när jag var 13 och ville vara lika cool som alla andra brudarna.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? holger meins.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? hund och love-making-machine.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? love-making-machine.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? som provisoriska string, ja.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? 3725785567846875892! jag är bäst på det!
VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS? "ska xtanjax på studentfesten nästa vecka?"
ÄR DU KÄR: *tihi* love-making-machines.
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: 9 månander.
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: onej.
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: alla!
VILKA DÅ: alla!
HUR RAGGAR DU: jag ber att få ta mig en kik på love-making-machine!
VAD HETER DU: tanja "love-making-machine" hitler.
VAD HAR DU GJORT IDAG: pluggat kör-teori, fantiserat om love-making-machine.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: svettas.
VAD VILL DU HELST HA NU: love-making-machine!
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: daft punk.
VAR ÄR DU NU: i rymden.
SAKNAR DU NÅGON NU: faktiskt, love-making-machine.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: evigheter sen.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: vara med linnea och titta på love-making-machine.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: jag ska inte fylla år mer.
VEM PRATADE DU MED SENAST: linnea.
VAD PRATADE NI OM: love-making-machines.
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: mina prickiga klackskor <3!
VAD GÖR DU: tar på mig själv och tänker på ingen mindre än love-making-machine.
ANVÄNDER DU LÄPPSYL: cerat.
GILLAR DU ATT BADA: nej. jag är crust.
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST: för 3 veckor sedan. xtanjax
GILLAR DU DATASPEL: inte lika mycket som love-making-machines.
FEST ELLER SLACKING: love-making-machine-party!
GILLAR DU SPORT: love-making-machine-sports!
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: ja, om love-making-machines.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: nej?
VILKA SPRÅK KAN DU: love-making-machine-språket.
INTAR DU ALKOHOL: nej.
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV: det kunde varit värre.
VAD TYCKER DU OM STRAIGHT EDGE-KULTUREN: fint som snus.
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND: till love-making-machine-city!
VAD KÖPTE DU SENAST? medicin.

(ok, jag tyckte det där var super kul. ett tydligt tecken på hur kul jag tycket det var är att jag lyssnade på BD men skrattade järnet ändå.)

nu över till min och linneas roande konversation:

tanja säger:
han är läcker och grejer.
LNFMYG;LNHHYD säger:
okej..
tanja säger:
SMASKENS!
LNFMYG;LNHHYD säger:
iuw.
tanja säger:
EN RIKTIG PUDDING MED HÅR OVAN PÅ!
LNFMYG;LNHHYD säger:
ovanpå kuken?
tanja säger:
ovan på lite allt, kanske. vad vet jag. gillar du håriga killar eller?
LNFMYG;LNHHYD säger:
Nej. Bara hår på huvudet.
tanja säger:
SÅ DET ÄR BAYERN BÄRS OCH RAKADE KILLAR DU SÖKER?!
LNFMYG;LNHHYD säger:
rakade kukar, men inte öl.
LNFMYG;LNHHYD säger:
helst rakade ben och armhålor.
LNFMYG;LNHHYD säger:
eller bara kvinnor med kuk.
tanja säger:
jag tänker lägga upp den här konversationen i min blogg.
tanja säger:
jag har hår på benen och underarmarna men du vill ju ligga med mig endå?
LNFMYG;LNHHYD säger:
Jag blir förvånad när jag ligger med någon som inte är rakad.
tanja säger:
eller, kanske utesluta vissa detaljer vid närmare eftertanke. 
tanja säger:
så du har granskning av det först eller?
tanja säger:
"NEJ FÖR FAN!! DU ÄR JU INTE RAKAD! STICK IFRÅN MIN SÄNG, OMEDELBUMS!!"
LNFMYG;LNHHYD säger:
Mja, ben och armhålor kan man ju hålla ett öga på. Typ. Eller, 'Jag har hyvel att låna'

nu klubbar jag och thord fest i helsingborg på lovet. efter regn kommer en massa solsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0