Carpal Tunnel Slug.

här sitter jag och svullar. kok slog mig precis en onykter pling och tipsade mig om Buckethead. måste erkänna att jag gillar det! de här senaste dagarna har jag stött på en hel del nya grejer som jag verkligen gillar. analsex, senap... nej, skämt å sidor. jag har upptäckt (eller ok, linus har presenterat mig för) tim schafer och pyschonauts. det bästa som hänt mig på länge! jag kan inte sluta spela! tack linus, och tack tim!
  jag har nu mer eller mindre bestämt mig. det är edge som gäller ett tag framöver. ser bara fördelar med det. 1. sunt, 2. hitta mig själv (med det menar jag att jag MÅSTE ju klara av att ha skoj utan alkohol) och sist med inte minst 3. spara pengar. tre ganska tunga argument, enligt mig själv. folk tvivlar på mig, även jag själv.
   nu ska jag och linus återgå till vår diskussion om djuphet och huruvida man försiller livet på det. ciao!


Kommentarer
Postat av: hannes

tanja, jag har fortfarande ångest och tråkigast av alla på hela jorden. det blir inte bättre för dig eller för mig att du sitter hemma och tror att du kommer vara sund, ekonomiskt sparsam eller något så naivt som att man kan ha roligt utan alkohol.
vad vi behöver är att komma bort från denna svinstia som kallas för stad. även om vi är tvungna att lifta med en läderbög i truckerkeps och bootcuts så är jag villig... (är inte humoristisk på något sätt, kanske en smula trött på allt).

2007-12-02 @ 03:50:17
URL: http://www.oahu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0