black white blue.

jag är sjuk, på riktigt. har feber, olidlig huvudverk och mår illa. kan det bli värre? jag känner mig på tok för tvungen att gå till skolan. imorse när jag vaknade och insåg att jag inte mirakulöst tillfrisknat under natten, var min första tanke: "jag kan inte vara hemma." missar jag en dag i skolan hamnar jag på efterkälken. eller, jag kanske inte gör det men det känns så. att vara sjuk framkallar hos mig ångest. jag har inte skolkat på år och dag just för den här pressen jag känner från skolan. det är så galet mycket att göra hela tiden. jag har dessutom samtalat om det här med mina vänner och flertalet av dem känner samma sak. det kan ju inte vara meningen att skolan bara ska framkalla press och ångest?!
   idag har jag kollat på cry baby och sedan sovit hela dagen. meningslös dag. jag har inte fått ut någonting av den.
   imorgon ska vi fota till popkorns etta. om den inte blir bra nu, är det  kört. utan en bra framsida kommer vi inte komma någon vart, vare sig i lilla journalistpriset eller fotopriset. dock har jag stora förväntningar för imorgon. jag har bokat bergman (sjysst ljus), har tillgång till teaterelevernas rekvesita S(pännande/annorlunda bilder) och sen tar fiffi med sig sjysst smink. vi kan lyckas om vi bara lägger manken till. 
  testade en ny maträtt idag som jag hitta på vegan.nu. gräddig spenatsås och pasta. YUMMIE! det godaste jag ätit på länge.
  det bästa med idag har varit att jag, till min förvåning, har utsetts till dagens heting på bilddagboken. om det är något sensationellt eller inte har jag ingen anning om, men jag blev smickrad!
   nu blir det lite simcity tills psychonauts (<3!) dimper ner i brevlådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0