a sunday smile.

för att försäkra mig om att jag inte blir kvar här har jag nu skaffat mig en plan. det blir kollektiv i köpenhamn första tiden efter gymnasiets slut. härligt!
   jag har kommit på två saker jag vill ha i julklapp, förutom t-shirten från rootsofcompassion.org. jag vill ha en fjällräven-rygga och en tracksuit. så, fixa det annars älskar jag dig inte.
   jag gick iväg till mediteket för att köpa en skvätt kaffe och en klementin till emil. då hände något spektakulärt:
jag går fram till kafet som är stängt, för att se när det öppnar igen. när jag vänder mig om står kok där och ler. sedan konstaterar vi att det var länge sedan och så kramas vi och han svänger runt mig samtidigt. sen böjar han mig aningen bakåt, som i en romantisk 30-tals film, och så säger kok: jag har ätit kött idag. det förstörde stunden aningen. det var verkligen en moment och av någon mystisk anledning så kändes det som det ända rätta skulle ha varit att kyssas där. det var en mysig känsla.

Kommentarer
Postat av: kooooook

fan, jag är en sådan party-pooper. skulle bara dratt till med en extra blöt kyss. dräggla lite

2007-12-19 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0