A Little Bit Of Shhh.

helsingborg sög och när jag tänker efter kan jag inte dra mig till minnes att jag haft någon helfestligt besök i hbg någon enda gång. vad naiv jag var som trodde det skulle bli annorlunda den här gången. 
   det trevliga som inträffade i hbg var erik och källarhäng. annars hade besöket inte alls varit något att hänga i julgranen. (skitstad)
   jag har lovat peter att börja spela på lotto så att jag kan få råd att åka och hälsa på honom i tokyo. jag kommer sakna den spellivinken!
   maria har kommit hem och det är trevligt! jag har saknat henne. jag har börjat bli gammal så alla jag tycker om flyttar. nu har jag ett halv år kvar här att ta mig igenom, sen är det min tur.
KÖPENHAMN OCH KOLLEKTIV; SNART KOMMER JAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0